lussebandy

Heej :)
Rätt längesen jag skrev här nu men har varken haft tid, ork och något att skriva. Livet leker som vanligt och det är bara en vecka kvar till jullov. Det är vi glada för.
Veckan har varit lugn, förra helgen var det lite party och sen ta det lugnt om jag inte minns fel? :s
Någon har kanske missat att jag har gjort slingor ytterligare en gång, och nu är det la relativt blond, på vissa ställen iaf. Ser la helt okej ut, och innan nyår blir det en slingning till.
Skoldagen idag kan man ju inte klaga på. Började med lucia, sen en halv timme matte, fick tillbaka matteprovet och det gick bra på det. Sen hade vi julpyssel fram till lunch, sen en halvtimme geografi där vi såg en film sen sluta halv ett. Riktigt gött.
Nu håller jag på att baka en kladdkaka till mig och Emmy. Fast den bruden har lite mer lyx och behöver bara komma hit och proppa i sig, men det bjuder jag på :) Det är ingen vanlig kladdkaka utan Matildas special. Kladdkaka med vit choklad, och sjukt va gott det är även fast jag inte tycker det låter så gott. Och det tar ju år att göra den jämfört med en vanlig kladdkaka. I alla så är den i ugnen nu, funderar på att hooppa in i duschen lite snabbt, sen kommer emmy och sen dra vi och några mer till lussebandyn :) alla hejar på matildas lag!
& på söndag åker jag och Emmy till Göteborg och inhandlar julklappar och nyårs klänning (y)
Vem är inte taggad för nyår? :)
Nu prata jag med körven och hon är seg som vanligt men kommer nog i sinom tid. Nu ska jag duscha, fixa klart kladdkakan och lite annat trevligt :)
Ha det fint, kram Linda



thailand 2007 - saknar

Kommentarer
Postat av: emmy

körven :O jag lipar !

2008-12-13 @ 22:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0