torsdag - söndag

Hej!
Tre dagar kvar, sen julafton. Ser dock inte fram emot den så mycket som jag brukar. Men jag överlever nog.
I torsdags var det spex och parketten. Började med spexet, sen drog tjejerna hem till Malin som vanligt och fixa oss, sen vidare till majåker på förfest. Sen parketten. Någon som vill berätta vad som hände? Ne, kommer allt ihåg det mesta. Blev kanske lite för mycket, men får skylla på att det var för lite tid att dricka. Men jag hade en kul kväll med dans. Skola dagen efter, kanske inte lika kul att inte få någon sovmorgon. Mådde prima på morgonen, sen i skolan blev det fika och musikquiz. Då efter en stund mådde man la inte så jättebra, men vi pallra oss till aulan och sen var det jullov. Jag och Emmy gick till bussen, men blev istället sugna på donken och gick till bussen mittemot där sjöberg och sebbe hängde med. Kvällen blev lugn.
Lördagen sov jag läääänge, sen på kvällen blev det först donken med Malin, Bella, Pontus och Martin. Hem till Malin och se "what happens in vegas", donken igen, sen "the Notebook" hos Malin. Sen drog vi alla hem vid två :)
& idag har jag vart på stan lite, sen nu ska vi klä granen :)
Om en vecka och tre dagar är det NYÅR! säg någon som inte är taggad?!
Tjejmiddag, fest, torget, efterfest! Hoppas på en lyyyyyyyyyyckad kväll!
god jul & gott nytt år
Ha det fint, kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0