i'll be miserable

Tjosan!
Vakna runt ett av att mamma står vid dörren och påpekar nått.
Igår var det ju då spökafton i stallet, jag var sjukt snygg vill jag lova. Stod ute i skogen med Alice, Malin & Matilda.
Matilda är ju skillad när hon ramlar när hon ska skrämma barnen istället för att stå på benen.
Jag och Alice regerade barnens rädsla.
När jag kom hem var det meningen att det skulle bli fest, men jag palla inte.
Så jag och bror kollade på "when a stranger calls". Rätt läskig, iaf i slutet! :o
Idag så ska jag bara plugga hela dagen, inte fått nått gjort på lovet.
Sen ikväll blir det också one tree hill och gossip girl.
Emmy kommer också hem idag ifrån Rom den skitungen, ingen kontakt på 5 dagar.
Skola imorgon, kul att träffa folket men jag ser gärna att lovet kan fortsätta en vecka till.
Ha det fint, kram Linda

Kommentarer
Postat av: Emily

When a stranger calls är läskig :O särskilt när hon får reda på att det kommer innifrån huset x] Vi ledare satt och kollade på den en mörk kväll på sjöis och knappt man vågade natta ungarna sen xD

2008-11-06 @ 13:17:53
URL: http://memily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0