julstämning

Hola!
Nu sitter jag här och skriver detta för att slippa städa mitt rum. Blir rätt tråkigt efter fem minuter faktist.
Dagen började med en seeeg morgon, klockan på ringning 05.50. Då vart man inte så taggad på att gå upp.
Dagen har vart rätt lång i skolan med massa lektion, innehöll också en historia prov-diskussion. Förhoppningsvis gick det rätt bra.
Efter skolan tog jag, Emmy och Malin bussen hem och de hängde med till mitt hus. Vi åt pepparkakor, drack julmust, lyssnade på julmusik och snackade massor. Det var allt mysigt de. Sen såg vi på oth, trevligttrevligt. Sen drog dom och jag och pappa drog till hästen. Nu (21.37) är jag grymt taggad på att gå och sova. Så det ska jag nog ta och göra nu.
OCH, nästa lördag hämtar vi hem Ariane. happyface!
Ha det fint, kram Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0