klippning och slingor

Hejsan!
Igår blev det till att dra på fest i lite så där sista minuten, men hade kul.
Idag så var jag hos frissan vid 11.00. Slingade håret och klippte mig. Blev ju inte blont, men det var inte meningen heller så. Jag är nöjd med resultatet, blev lite ljusare brun med slingor. Så som jag hade innan det blev svart för den som minns. Blir till att slinga det ljusare om ett tag. Därefter snabbt hem för att packa och dra till stugan tyvärr, eller rätt gött också. Villkoret var att jag skulle få shoppa påvägen ut, och det gjorde jag. En kofta och en spets tröja typ, mer hitta jag inte. Sen tog vi halv sex färjan till ett iskallt hus. Slängde upp datorn och nu har jag suttit här sen dess. Ätit goood mat och sett på tv också. Meningen att jag skulle plugga, men det får bli imorgon! :)
Övningsköra imorgon i think (a)
Nu går tiden så sjukt fort, 28 dagar kvar till jullov? Vart tog höstterminen vägen, nyss var det ju 20 augusti och alla ettor satt i aulan för att få sin nya klass uppropad. Helt sjuk. Fortsätter tiden gå såhär fort tar jag ju studenten snart? :D
Men vad händer nästa helg tro?
Hitta på något trevligt på fredag sen party på lördag?
Tycker jag låter bra, för på lördag kommer Ariane!
Angående fredag så kom med förslag.
Nu ska jag mysa med bror och pappa framför tvn.
Sen måste jag bara säga, lyssna på denna låt!
JAG ÄR KÄR
Ha det fint, kram Linda

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0