myyyys

Hallo!
Nu är jag frisk och det blev tillbaka till skolan!
Legat med 39 graders feber för den som antecknar.
I alla fall, började med matte, sen se Obamas tal, sen var skoldagen slut?
Lite härligt! :D
Tjejerna gick på stan och köpte kläder till maskeraden :R
Sen drog jag direkt till ponnien, hon gick super idag verkligen!
Fast när jag skulle ge henne en sockerbit käkade hon med mitt finger också.
ajajaj.
Nu har jag duschat och ska senare bege mig till Malin med Emmy bredvid mig i bilen
vi ska se på film & lite så, där Jacob också kommer befinna sig.
Blir ju en tjejkväll helt enkelt ;)
Sen sova där också,
kolla på Emmys match imorgon på i-hus, kl 2. kom och kolla ;)
Ha det fint, kram Linda

Kommentarer
Postat av: Malin!

haha en riktig tjejkväll alltså;) <3

2008-11-07 @ 19:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0