parketten & ariane

Tjo!
Igår var det parketten, det var lite av en besvikelse. Fast jag hade kul ibland också. 
Började med kinamat hos Malin med tjejerna, sen blev det till att göra sig i ordning och sen kom killarna. Förfest sen tog vi taxi till parketten. Där det var folk, fast kändes som det var rätt lite iaf. Var sjukt trött hela kvällen konstigt nog. Visst hade jag kul ibland, men hade förväntat mig mer av kvällen! Emmys snälla mamma körde också hem oss på kvällen!
Tack alla för kvällen iaf! <3

provred - ariane
Idag så drog jag och pappa till visingsö som ligger i vättern för att provrida två hästar, Cavelette och Ariane.
Helt död i bilen, så sov hela vägen. Sen när vi skulle åka färjan ut till ön blåste det ju som in i helvete. Vi stod längst fram och hade inget skydd av båten, så det var som stora våger av vatten som kom över bilen. Båten gunga så det kändes som om den skulle välta och vatten är en av mina största fobier, jag var rädd!!

I alla fall, när vi kom dit visade de upp de två hästarna och jag fick provrida båda. Cavelette var sådär tycker jag, men Ariane gillade jag. Den som vill läsa om henne:
Ariane är ett sto, 6 år. En fux med mankhöjden ca 160. Lite lättare i typen, ponnymodell. Hon var mysig att rida fast känslig. Inte så jättestadig men jag tycker om henne. Hoppade några skutt och hon kan. Vi löshoppade henne och det fanns marginal till stora hinder.
Ska tänka över helgen så får vi höra av oss till ägarna om vi tar henne eller inte, är rätt sugen på henne! :)

Nu ska jag bara se på film!
Ha det fint, kram Linda



Kommentarer
Postat av: martina

det låter bra linda, hoppas du tar henne, lät ju bra! :D <3

2008-11-15 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0