prickikorven

Hallå där!
trött, trött, trött!
Jag hoppas att jag inte är ensam om detta problem? Det känns som man blir bara tröttare och tröttare och man får aldrig tid till att sova ordentligt. Jag antar att en av anledningen är nog att man aldrig kommer ifårn datorn på kvällen va? Så är det nog för mig iaf. Man går och lägger sig sent och sen ska man upp tidigt dagen efter för att genomlida en lång skoldag som sedan går över till läxor och plugg hemma. Det är ju så, när man inte är i skolan och pluggar sitter man hemma och pluggar. Vart tog våran fritid vägen?
Nu går mina ögon snart i kors för jag är så trött och idag ska jag bannimig gå och lägga mig tidigt. Men innan ska jag rensa bort gamla saker på hyllorna i mitt rum som jag inte vill ha kvar. Idag har jag också vart i skolan som vanligt. Först matteprov som var rätt enkelt, sen "möte"-redovisningen på svenska, var kul och gick bra. Sen engelska prov sist, rätt mkt denna dag. Sen hem, dator, oth och gg, göra mat och sen till hästen för att mocka. Hon blev skodd idag så det blev ingen ridtur, men imorgon så. Sen hade tydligen inte mitt geografi arbete som skulle va inlämnat för två veckor sen inte kommit från när jag hade mejlat det. och det fick jag reda på idag när alla andra fick tillbaka sina. Kul att alla andra får sitt resultat. Men nu kan jag ju finputsa det lite ;) Tänkte också plugga samhäll eftersom jag inte hinner det i helgen, men det pallar jag inte nu så jaja. Det löser sig :) Nu tänkte jag gå och städa så jag kunde få sova, men nehe. Nu ska jag skriva om min kära vän Matilda istället ;)

Matilda Birgitta Andersson
Min kära vän Matilda, en del kanske känner till henne som prickikorven, föddes den 9 mars 1992 av en trevlig kvinna vid namnet Anette. Hon är nu bosatt i Råda, Lidköping med sin mor, far och lillebror Niklas. Hon går nu Omvårdnadsprogrammet på dela gardie, och som ni själva kan lista ut ser hennes framtid ut så att hon ska torka gamlingar i röv, mysigt ;) Jag lärde känna denna kvinna genom hästarna, men nu är hon dock livrädd för dom. Jag vet, hon är lite konstig, men vi alla tycker om henne ändå :D
När vi var mindre såg hon verkligen upp till mig, jag var hennes stora förebild, och jag vet att Matilda aldrig kommer våga erkänna detta dock ;) Men gumman, du har ju växt till dig till en riktig partybrud ;) Vill ni ha en rolig fredagkväll, ring matilda! Hon lyser upp din kväll kan jag lova. Och killar, håll ögonen öppna för denna tiger, lovar att ni inte kommer bli missnöjda. Dock vet jag inte om hon har en liten svans i rumpan eller inte, det är lite oklart, eller vad säger du Matilda? du vet ju bäst själv ;)

Men nog om mig och Matilda, för nu ska jag sova :D
Ha det fint, kram Linda

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA! Ser upp till dig? Det vet jag inte riktigt ;) HAHAHA! En svans i röven som fan! Eller jag hoppas att han hänger kvar:O hahaha! Ring mig om ni vill ha skoj x) Mohoho jag låter som en hora! :D Gå och slampa dig lite i sängen linda:D HAHAHA! Tack för texten x)<3

2008-11-27 @ 20:54:17
Postat av: Fredrich

Jag och daniel ska starta en blogg :D

2008-11-30 @ 22:14:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0