vintervintervinter

Tjoo!
Kallt, kallt och återigen kallt.
Man märker att vintern är här, naturen bjuder inte alls på en så trevlig välkomnande när man går utanför dörren.
Men det är ju så det är, snart blir det i alla fall skidsäsong och dax för att ta fram snowboarden. Dock får det bli en ny iår nu när jag blivit lite längre.
Kom nyss hem ifrån stallet efter en kall ridtur med Lovisa. Red till ridhuset och det blev några skutt för mig, gick bra.
Dock hände något med mitt knä och det mår inte så bra. Vet inte om det är skiten ifrån förra sommaren som kommer tillbaka, isåfall dö! När vi red hem snöade det? kanske iaf.
Skolan var okej, började med gympa 09.45, lunch, svenska och sen bara 45 minuter tyska istället för 2 h och 40 minuter. Det tackar jag för.
Träffade tre söta flickor på bussen också; Sara, Evelina och Jenny. Då blev jag rätt inspirerad utav Sara, så när jag skulle beställa klipptid idag passade jag på att beställa slingtid också, för jag ska bli ljushårig!! Så alltså på lördag kl 11.00 blir jag en ljus brunett. Förjävla gött.
Nu har jag också bestämt mig för att jag tar Ariane, får se hur det kommer gå och när vi hämtar hem henne. Tror det här kommer bli bra, kommer dock inte bli så stora höjder på hindrena ute på tävlingsbanan nu ibörjan, men får ta en dag i taget.
Ochochoch, imorgon är vi lediga. Det tackar jag också för. Blir dock bara att plugga och rida.

Passar på att berätta om helgplanerna nu;
På fredag följer jag med mamma till Skövde där vi ska gå på någon konsert. Innan blir det till att shoppa. Tror jag kommer bli en mysig kväll att få lite avslappnad tid med mamma. Det får bli en lugn och mysig helg, den som vill hitta på något på lördag kan bara höra av sig. Öppen för allas förslag.
Ne men nu ska jag krypa ner i badet sen blir det Desperate Housewives ikväll, mys.
Ha det fint, kram Linda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0