run the show

Hello!
Nu har jag och matilda kommit hem ifrån stugan.
igår:
Igår så blev det de tre pojkarna igen.
Först tog tobbe ett hål i matildas öra, med en kanyl! & matilda har väldigt bra läkkött! haha
Sen drog vi till donken i uddevalla. Sen tillbaka till ön. 
& information om deras privatliv var de ju inte snåla om direkt.
Sen drog vi hem och käka popcorn & sov :)
idag:
Som sagt kom vi hem idag, tog bussen & stannade på sibylla i lidköping :R
Ikväll blir det till att go crazy with min partybrud malin! ;)
Party!
Ha det fint, kram linda





Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det börjar ju hända lite saker nu. :D Tur att jag har dig som håller dig positiv hela tiden. Jag hade nästan tappat hoppet. ;) haha <3

2008-10-31 @ 19:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0